zondag 6 maart 2011

Uitgebreid: Nieuwe tags

Vanmiddag hebben mijn moeder en ik heel sneaky 3 nieuwe tags geplaatst. Ze zijn gemaakt door mij, m'n moeder en mijn oma, 3 generaties dus.
De eerste, gebreid door m'n moeder, hebben we geplaatst om een lantaarnpaal aan de Colmschaterstraatweg. Let dus goed op!

De tweede komt van mij en is ietsjes verderop geplaatst aan de Gooikersdijk. Ben er behoorlijk trots op, ik kan daar nu langs fietsen en zeggen ''kijk, dat heb ik zélf gebreid én met gevaar voor eigen leven getagd!''. En hier volgt het bewijs:





De derde is gebreid door, jawel, mijn oma en is geplaatst om een lantaarnpaal onderaan de (VEEL TE STEILE) nieuwe, lelijke Immer Weiter-brug over de N348. Ik moet daar vanwege school elke dag twee keer overheen, hopelijk maakt deze vrolijke, mooie tag de stevige klim wat dragelijker...
Het was wederom stervenskoud, en mijn vingers zijn nu nog steeds bevroren, maar het was wel héél erg leuk. We hebben de wereld weer een stukje leuker gemaakt!

4 opmerkingen:

  1. Ha Mirjam! Geweldig jullie wildgebreide tags hier in Deventer! Via je andere blog, waarover ik je hoorde spreken op de handwerkbeurs, kwam ik hier terecht. Wat fijn dat de beurs je zoveel lol en inspiratie heeft gegeven! Hartelijke groeten, ook aan je moeder, van Helen (de vriendin van de vriendin van ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirjam! We hebben hem gespot -op weg naar het ziekenhuis- op de Immer Weiterbrug.
    Ken je deze site al? Jan en Evelien (Deventer kunstenaars)zijn al jaren geleden begonnen de wereld vrolijker te maken met hun breisels.
    http://goo.gl/n955k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij gaan ook meedoen! Volg ons!
    http://wildbreiendeventer.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heej! ik zie dat wel eens! Ik vroeg me al af wie de bomen en lantaarenpaals had aangekleed... :)

    BeantwoordenVerwijderen